neděle 30. září 2012

A ty jsi Ital?


Ne... nejsem. Alespoň ne úplně. Můj praděda byl italský partyzán a babička se jmenovala Veronessi předtím než se vdala za muže českého původu. Proto jim velice rád kradu příjmení a beru si jej za své. rád bych jej prohlásil za oficiální, bohužel však mé původní příjmení není natolik urážlivé, aby mi jej dovolili změnit... Nicméně, jsem rád, že mé křestní jméno ani příjmení neobsahuje diakritiku, proto nebude složité vystupovat v cizině... ani při přepisu do hiragany či katakany nebo azbuky nebude mít nikdo problém... takže bych možná měl za své jméno být vděčný. Pokusím se. Studuji předposlední ročník nejmenované střední školy a chystám se na soukromou vyšší odbornou školu, obor Cestovní ruch. Zájmy nejsou příliš originální... rád fotím, občas něco napíši, rád se učím - především cizí jazyky a nejoblíbenější předmět je prozatím ekonomie, také matika si mne pomalu začíná získávat. Studuji anglický, ruský a německý jazyk (aj a rj ve škole, na němčinu nastupuji od zítřka na kurz. Ve volném čase se učím ještě španělsky a francouzsky.
Já a hudba? No... bez sluchátek mne naleznete jen těžko, vesměs s nimi i spím. poslouchám všechno možné, od hitů v rádiu až po folk (především pagan folk, medieval music a folk metal). Nepohrdnu ani ruským punkem...
Bydlím s rodičkou a jejím partnerem - to by se mělo za pár dnů až týdnů změnit... měl bych být na privátě. Konečně svoboda?
Poměrně suchý a stručný úvod o mé osobě... pokud by vás zajímalo více, ozvěte se na email: martino.veronessi@gmail.com nebo na skype (až si jej založím) :)

2 komentáře: